Framnes banekalender

Oversikt over kamper og treninger på Framnes vil du nå finne på denne siden: Framneskalender

torsdag 7. mai 2015

G19: Fram-Sjetne2 0-3

Fram spilte søndag 3. mai hjemme mot Sjetne2. Til kampen som Fram hadde flytte etter Sjetnes ønske, stilte Sjetne likevel med ulovlig mange førstelagsspillere. For å få trening og utbytte av turen valgte man likevel å gjennomførekampen som en treningsøkt. Dommeren uteble også, men Børge stilte opp som dommer. Kanskje var det fordi dommeren ville unngå å bli ansett som partisk elller rett og slett fordi Fram ikke var gode nok - det for vi ikke vite - men Sjetne vant i alle fall kampen med 3 mål.

Rasmus Lie oppsummerte 1. omgang fra benken (og 2. omgang fra banen):

17:38: kampen er i gang og Fram stiller i en 3-4-2-1: sivert, petter s, håkon waaden, petter dahling, magnus vollan, sverre aspenes, august Arnstad, vegard nyeng, kevin klevan, håvard lundemo og mikael furunes.
11 min: håvard lundemo dribler av en men gjennomspillet bli for upresist
14 min: nok et upresist gjennomspill fra fram ender i ingenting
18 min: håvard lundemo drar av et par mann og setter fart. Keeper redder med en fin benparade.
19min: sjetne tar ledelsen etter et fint gjennomspill. Ikke meget godt forsvarsspill av Fram.
20min: Tannløst skuddforsøk fra sjetned nummer 4. Keepermat
28 min: sjetne alene med sivert for 2.gang. 0-2. Sjetnes 2.skudd på mål.
30 min: sjetne broderer seg fint gjennom fram forsvaret. Halvnært.
45min: lagene går til pause etter en svak omgang fra begge lag, hvor det står 1-2 i sjanser og 0-2 i resultatet. Vi håper på en bedre andre omgang!
2. Omgang utartet seg som 1.omgang med mye personlige feil og slurv fra begge lag. Ingen lag skapte noe særlig av sjanser, selv om sjetne fikk lirket inn et mål på tampen.